VÅRA TRÄNINGSKORT FÖR DIG SOM VILL TRÄNA MED OSS ÅRET RUNT

CA 12 PASS/VECKA ATT VÄLJA MELLAN

Välj om du vill träna med oss 1 pass/ vecka, 2 pass/vecka eller obegränsat antal.

MINI, LILLA eller STORA träningskortet.

Alla våra pass anpassar vi efter våra deltagare. Vi arbetar ständigt för att skapa inspirerande och utmanande pass. När du kommer till din träning vet du aldrig vad som väntar, detta göra att variationen är hög och därför får du också resultat.

Vi har en härlig stämning på våra pass.

Alla tränar för sin egen skull och vi jämför aldrig med andra. Men fördelen när man tränar i grupp är att du pressar dig lite hårdare och stämningen är magisk!

STARTA NÄR DU VILL!

30 DAYS ALL IN FÖR DIG SOM VILL TESTA PÅ UTOMHUSTRÄNING

CA 12 PASS/VECKA ATT VÄLJA MELLAN

YES, Här går vi ALL IN precis som det låter. Du kan testa träna med oss och våra härliga deltagare. Under 30 dagar får du träna obegränsat på alla våra pass. Vi erbjuder pass tidigare morgnar, morgonpass, kvällspass och helgpass. Allt för att alla ska hitta tid för just träning. 

Alla våra pass anpassar vi efter våra deltagare. Vi arbetar ständigt för att skapa inspirerande och utmanande pass. När du kommer till din träning vet du aldrig vad som väntar, detta göra att variationen är hög och därför får du också resultat.

Vi har en härlig stämning på våra pass.

Alla tränar för sin egen skull och vi jämför aldrig med andra. Men fördelen när man tränar i grupp är att du pressar dig lite hårdare och stämningen är magisk!

STARTA NÄR DU VILL!

MAMMA BOOTCAMP

Vecka 40 - 15

STEG 1

Torsdagar 09.45

STEG 2

Måndagar & Torsdagar 09.45

Vecka 16-39

Måndagar & 

Onsdagar 09.30

Är du nybliven mamma? Vill du komma i form igen?  Då är detta träningen för dig! 

Här har vi fullt fokus på att bygga upp din kropp igen, inifrån och ut. Vi kör endast skonsamma övningar för dig som mamma. Vi tänker långsiktigt och gör allt vi kan för att du ska känna dig starkare och starkare utan att pressa på för hårt. Att träna ger en så mycket! Inte minst mer energi!

Även här är det fokus på ROLIGARE träning i GEMENSKAP! Mammorna och bebisarna har en förmåga att skapa en underbar stämning. Alla mammor kör sitt race, oavsett bakgrund. Vi peppar och coachar er.

Vecka 40 - 15 kör vi inomhus på Studio Canalis.

Vecka 16 - 39 kör vi utomhus på olika platser på Näset.

Här är allt okej! Byt blöja, amma, stanna upp och gosa. Vi hjälper er så mycket vi kan. 

START

v. 4.    v.10.     v.16.     v.22.     v.34.   v.40.     v.46

55+ BOOTCAMP FÖR DIG SOM VILL TRÄNA MED LIKASINNADE

Tisdagar & Torsdagar 17:30 

Någon av våra mest uppskattade bootcamps!

Intervallpass av olika slag med mer fokus på rörlighet, balans och styrka och mindre utav hopp och spring. Självklart kör alla sitt eget race även här så vill du springa så varsågod. Härlig skonsam träning för dig som 55+! 

Stämningen i gruppen är oslagbar! Alla kämpar tillsammans! 

Köp en bootcamp som pågår i 6 veckor eller något av våra årskort. 

55+passen har vi varje tisdag & torsdag!

START

För nybörjare, Vecka 16

RUNNERS BOOTCAMP FÖR DIG SOM VILL UTVECKLAS SOM LÖPARE

För att på snabbast möjliga sätt utvecklas som löpare är det en sak som gäller. Träna INTERVALLER!

Att göra det, och dessutom pressa sig, är svårt att göra själv. Här springer vi intervaller i grupp med en del styrka i vilan. Allt för att din kondition och ditt löpsteg ska bli bättre så att du kan NJUTA mer när du springer. 

För att kunna springa fortare måste du öva på just det och det gör vi här, TILLSAMMANS!

Köp en Runners bootcamp och spring tillsammans med oss i 12 veckor. 

START 22 mars 16:00

Info:

nasetbootcamp@gmail.com

org nr: 559217-4295

Telefon:

Josefine: 0709454886

Cilla: 0766322622